translate this site

חפש בבלוג זה

טוען...

יום ראשון, 2 בדצמבר 2012

מבזק ציפורניים סתווי

בחודש נובמבר ציפורניי קיבלו תפנית סתווית לחלוטין. שמתי לב שבחודשים קרים ואפורים של השנה אני נוטה לעבר לקים שימריים וכהים ופחות לגוונים הקלאסיים והבוהקים שאני מחבבת בקיץ ובאביב. לכן תמתינו בסבלנות ותראו אוסף אקלקטי של מרקמים וצבעים כי בנובמבר מרחתי לא מעט לקים (תשעה ליתר דיוק)!





כשהתחשק לי מניקור בהשראת Fifty Shades of Grey (לא רק שקראתי מזמן את כל הסדרה, אני ממליצה לכן לקרוא אותה רק באנגלית!) בחרתי ב-French Quarter For Your Thought של OPI עם אצבע מורדת כמה שיותר מנצנצת. הלק בגרסתו הזעירה הופיע לראשונה בקולקציית סתיו 2011 ומאז הפך לאחד הלקים הבודדים בגוון אפור וגימור קרמי שיש לי באוסף. כדי לפלפל מעט את העניינים הוספתי לק גליטר מדהים של Milani בגוון Silver Dazzle (לינק לרכישה). אם אתן מכירות לקים גליטרים אז אתן בוודאות יודעות שזה ממש כיף למרוח אותם אך סבל להסירם. לק זה אינו שונה כי בזמן שהוא מסנוור את כל הסביבה בגליטריות הכסופה שלו כשזה מגיע הזמן להסירו צריך להתאמץ מעט.


על המקורות של Catrice סיפרתי בעבר ועדיין נשארו לי מספר לקים שלא הצגתי בבלוג. אם הייתי צריכה לתאר לעצמי כיצד נחושת יכולה להיראות על ציפורניים, נראה לי ש-In the Bronx ללא ספק היה משתלב נהדר בסיפור. ללק יש גימור מאוד מטאלי שפגשתי גם בלק של מאק לאחרונה ובשמש הוא באמת מראה את הצד הטוב שלו. הפורמולה בעצמה לא הייתה נהדרת כמו תמיד ונאבקתי במריחה (שתי שכבות הביאו לכיסוי מלא). חדשות מצערות? הגוון לא קיים בליין של קטריס ולכן תצטרכו לחפש חלופות אחרות!


I'm A Star הוא עוד הוכחה שבקטריס יושב מישהו שרוצה לעצבן את לקוחותיו כי גם הוא לצערי כבר נקטע מהליין. איך אפשר להעיף לק בגוון זית שימרי? שלמות לחורף וגורם לי לרצות להתאפר בגוונים דומים.


כשהראתי לראשונה את Storm של Zoya באינסטגרם מאוד אהבתן אותו ומה באמת יש לא לאהוב בו? הוא כל כך קל לאהוב!
חלק מקולקציית חורף Ornate שכל כולה מתמקדת בלקים עם חלקיקים זעירים של נצנצים שנראים כמו יהלומים גרוסים, Storm נבחר בגלל שהוא שחור, גוון שאין באוסף שלי בכלל בשום צורה שהיא. כמה לחיצות באיביי והוא הגיע אליי וגרם להתאהבות ממבט ראשון. המריחה שפשוט מושלמת, כיסוי של כמעט שתי שכבות וגימור כאילו הולוגרפי בהחלט מצדיקים את המחיר שלו (לדעתי). הפורמולה מרגישה ג'לית כמעט ולכן הסרתו הייתה קלה כמו בכל לק ג'לי. מעכשיו הלק קיבל מעמד של "אין לי מושג מה למרוח אז נמרח שחור!" ונכנס לעשיריית השנה.


 Blaze הוא בדיוק כמו Storm רק באדום פטל ועם מריחה עוד יותר מושלמת -רק שכבה אחת כדי לקבל כיסוי מלא. אם נמאס עליכן לק אדום סטנדרטי ואתן רוצות משהו יותר מעניין (ולא בגימור פנינתי שכל כך שנוי עליי) הייתי שוקלת לפנות לכיוון של Blaze.


אם עד עכשיו לא הספיק לכן גליטר כדאי שתסתכלו על Everything That Glitters (כי באמת בו אין חלק שלא מנצנץ) שמאק הוציאו בקולקציית כריסמס השנתית שלהם לאחרונה. אך כמו שקורה לא מעט, דווקא לישראל הלק הזה לא הגיע ואפילו בארה"ב הוא Sold Out כמעט בכל מקום. הגורל רצה ובנסיעה אחרונה שלי לחו"ל בתחילת נובמבר חטפתי את הלק בדיוטי פרי שלנו. גם "כל מה שמנצנץ" הוא שחור בבסיסו אך הגליטריות שלו שונה מ-Storm. יש בו גליטר עגול בגודל שניתן להבחין בעין בגוונים של כחול, סגול וורוד. אם אתן מכירות איך מרגיש לק גליטרי אמיתי אז לא תהיו מופתעות אם תתקלו בלק זה שכן הוא די מחוספס למגע ללא שכבת טופ וכמובן שגם הסרתו היא לא קלה אבל כל החסרונות מתגמדים לעיניי כשראיתי אותו על ציפורניי!


מנסיעה חזרתי עם לק אחד ויחיד (ומעט דברים אחרים) ששייך ל-H&M ועונה לשם Looks Great On You. זהו ניסיון ראשון שלי עם לקים של החברה ולדעתי הוא באמת שווה את הכמעט ארבע יורו שהוא עלה. הגוון מזכיר לי דלעת אפויה ובינתיים מאוד ייחודי לאוסף - איפשהו בין כתום כהה לטרקוטה? בכל אופן למרות שהוא בקטגוריה של יפה-מכוער מאוד התלהבתי ממנו בסטנד. כיסוי מלא בשתי שכבות וגימור קרמי מעולה. 


על Ciate הסברתי בהרחבה בעבר ואני שמחה לראות שיש עוד מותג לקים בינלאומי בארצנו הקטנטונת. כשהתחשק לי מניקור אדום קלאסי (כן גם זה קורה בין כל הלקים הכהים) Mistress* נמרח בציפייה לקבל אדום דם-עגבנייה רווי ביותר. הפתעה חיכתה לי כשראיתי שמדובר בפורמולת ג'לי שדורשת לפחות שתי שכבות ואפילו יותר על מנת להשיג כיסוי מלא. לא משהו שאני בדרך כלל מחבבת ולכן הבנתי שחובבת ג'לי בלקים אני לא.


חביב אחרון לחודש הוא Oil Slick* שמשום מה הושק בארץ לאחרונה במהדורה מוגבלת לכבוד כריסמס בעוד שבאנגליה הוא יצא בקיץ. אם העובדה שאפשר לתאר את הלק כלק דואוכרומי בגוון זהב ירוק נשמעת לכן מוכרת אולי זה בגלל שכבר נתקלתן במשהו דומה בבלוג בשנה שעברה? אי אפשר לסקור את Oil Slick מבלי להזכיר את Peridot של שאנל שהפך בשנים אחרונות לאחד הלקים הכי מדיופטים (המצאתי כרגע). רוצות הוכחה? שניים עשרה דיופים קיימים בשוק הלקים! אז אם אתן עדיין חושבות שלק זה מדהים (אני כן) ולא רוצות לרוץ בחיפושים אחרי המקורי זה הזמן. האם הזכרתי שהסווטצ' למעלה מורכב משני הלקים? הצלחתי "לעבוד" על כולם בסביבתי ואף אחד לא יכל להבחין כשהראתי להם שעל אצבע מורה וקמיצה נמרח הסיאטה ובשאר אצבעות שאנל.

ועכשיו להפתעה קטנה! אני אשתדל החודש, לקראת שנה חדשה לפזר מתנות בשבילכן עם מוצרים שניסיתי לאחרונה, אהבתי ולכן גם חולקת גם איתכן. ולשבוע זה יש לנו שלישיית לקים שכוללת את Looks Great On You, Everything That Glitters ו-Oil Slick. שימו לב שגם הפעם אני משתמשת באפליקציה נוחה להגרלות. שני סעיפים הם חובה (להגיב לפוסט ולהיות קוראת של הבלוג ושניים בגדר בונוס (להירשם לעדכוני פוסטים במייל ולעשות לייק לפוסט). בהצלחה!



a Rafflecopter giveaway
*גילוי נאות

‏90 comments:

  1. השלג.. השלג שיורד אצלך הרס אותי!!!
    איזו הגרלה מצוינת!

    השבמחק
  2. הלק הכי אהוב עליי משתנה כל הזמן, כרגע הוא Lincoln Park after Dark של OPI

    השבמחק
  3. Color Club - Mrs. Robinson
    הוא אחד הלקים הכי אהובים עליי

    השבמחק
  4. שווה!
    הלק האהוב עליי כרגע הוא
    OPI - I'm Suzi and I'm a chocoholic

    הוא חום ובורדו בשילוב מנצח מבחינתי ומתאים מאוד לחורף(שכרגע לא באמת כאן)...
    נרשמתי במערכת תחת המייל של הבלוג שלי
    Fashionloca.l@gmail.com

    השבמחק
  5. אהבתי את הלק הכתום, הוא כל כך מזכיר לי דלעת!
    וגם הלק השחור של מאק. זה נראה לק שאני יכולה לבהות בו למשך שעות ולהתפלא מיופיו.

    השבמחק
  6. אני לא מסוגלת להתחייב ללק אחד. יש לי אוסף של כ-70 לקים, ואני אוהבת כל אחד מהם.
    irenaro@walla.com

    השבמחק
  7. Cajun shrimp - OPI מכורה לצבע הזה!

    השבמחק
  8. הלקים של זויה מדהימים!!
    אין לי פייבוריט כרגע.. בד"כ הוא ממשפחת opi
    השלג פשוט מקסים :)
    בהצלחה לכולן

    השבמחק
  9. התעלפתי מהגליטר של מילני!

    השבמחק
  10. לקים מדהימים אחד אחד :) הכי אהבתי את הפטל המנצנץ של זויה

    בימים אלה אני מכורה ל mistress של ciate

    אשמח להשתתף בהגרלה! טל

    השבמחק
  11. הלק האהוב עלי כרגע הוא מסדרת קולורמה של מייבילין בגוון Berry Fusion.אני ממש נהנית מהנצנוץ שלו

    השבמחק
  12. כרגע הלק האהוב אלי הוא הלילך המלוכלך של אסי

    השבמחק
  13. לק אפור בהיר של אסי- קיבלתי בגלוסי, ומאוהבת בו..:P
    חוצמזה שאתמול קניתי 3 לקים של רימל במבצע של המשביר... מתייבשים מהר, וצבעים ממש יפים..:)

    השבמחק
  14. אני חייבת לבדוק את אוייל סליק! הוא נראה ככ מיוחד
    אני כרגע מתלהבת מהלקים ההולוגרפים של פופה.מעולם לא היה לי לק הולוגרפי וזה ממש מגניב אותי חח

    השבמחק
  15. הוא בהחלט מיוחד אבל אחד מאותם הלקים שאו אוהבים או ממש שונאים

    השבמחק
  16. לאסי יש לפעמים יציאות מוצלחות.
    דווקא בחנתי את הלקים של רימל ולא התלהבתי. איזה גוונים לקחת?

    השבמחק
  17. בטוח יש לי אותו כי התיאור נשמע מוכר...

    השבמחק
  18. הלוואי והיו עושים ללא השימר. לא סובלת לקים פנינתיים לצערי

    השבמחק
  19. בהצלחה!

    השבמחק
  20. כן, הוא יפה

    השבמחק
  21. הם מעלפים ולא כאלו שרואים ביומיום.
    אני גם מחובבות הגדולות של OPI
    השלג זה לכבוד חורף :)

    השבמחק
  22. מתה עליו בקיץ!

    השבמחק
  23. יש לי אפילו יותר מזה ועדיין יש פייבוריטס שהייתי מסוגלת למרוח ללא הפסקה...

    השבמחק
  24. הוא בהחלט מזכיר דלעת. אפילו אפיתי דלעת אחרי שמרחתי אותו (ויש הוכחות)
    הלק של מאק מטורף, לא אחד שראיתי לאחרונה

    השבמחק
  25. זה לק לדוגמה שאני לא אקנה, חום חם מדי?

    השבמחק
  26. מהמם!

    השבמחק
  27. יש לך את הגרסה החדשה או הישנה?

    השבמחק
  28. בהצלחה בחיפושים!

    השבמחק
  29. איזה לקים יפים :) אהבתי במיוחד את השחורים עם הנצנצים... עוד אין לי אף לק הולוגרפי באוסף, איזה מחדל.

    השבמחק
  30. איזה קטע.. ממש לא רואים את ההבדל בין השניים (אי מתכוונת לשנאל...)
    אבל זה באמת אחד הלקים הכי יפים שיש..

    השבמחק
  31. הלוואי שיכולתי לבחור לק אהוב, אבל יש לי אוסף של למעלה ממאה לקים, אז לא נעים לקפח מישהו LOL
    בתקופה זו אני מאוד אוהבת לקים מושחרים מטאליים עם מיקרו גליטר. האמת שאני בחיפושי לק בצבע דלעת מקורמלת, ומאוד מאוד אשמח לזכות בו (:
    כמובן שעשיתי את כל השלבים linnroytman@gmail.com

    השבמחק
  32. בחורה כלבבי! גם אני מטפחת אוסף מכובד ועדיין יש לי מועדפים ככה שאני עדיין ממשיכה להמתין לתשובתך :P

    השבמחק
  33. לא רואים הבדל לא בצילום ולא במציאות. זהים אחד לאחד

    השבמחק
  34. מסכימה!

    השבמחק
  35. תתביישי לך גברת :P

    השבמחק
  36. האדום-פטל של זויה יפיפה!
    וגם השחור המנצנץ של זויה ושל מאק.
    באמת קשה להבדיל בין השאנל לסיאטה הזהוב. מגניב :)

    השבמחק
  37. אני מתה על לקים אפורים, יש להם מקום נכבד באוסף הממש לא צנוע שלי :)

    השבמחק
  38. בהחלט צבעים מוצלחים! והגרלה שווה ביותר :) תודה על ההזדמנות..

    השבמחק
  39. הממ אני חושבת שאני מסכימה איתך!

    השבמחק
  40. אני גם מאוד אוהבת לקים אפורים אבל בעיקר שימריים

    השבמחק
  41. הוא מאוד נשי וקל לאהוב
    אין הבדל ביניהם, פשוט אין

    השבמחק
  42. הלק Looks Great On You מקסים. מחפשת כזה מתחילת הסתיו :(

    השבמחק
  43. אני פשוט מתה על הבלוג שלך, אצלי במועדפים כבר מזמן.
    המאק וזויה כאלו יפים!!

    השבמחק
  44. אחלה פוסט, חולה על לקים!

    הגליטר האדום של זויה לא מזכיר קצת את

    RUBY PUMPS של צ'יינה גלייז??

    השבמחק
  45. אוי אתגרת אותי ממש! מכיוון שאני לא יכולה לבחור אחד אהוב במיוחד אצלי, אבחר את הזויה אצלך :) השחור המנצנץ! בטח היה הופך לחביב הקהל...

    השבמחק
  46. אני חושבת שהוא התחבב על רוב הקוראות פה כי מה יש לא לאהוב בלק שחור הולוגרפי?

    השבמחק
  47. יש לי את הגרסה אורלי והוא לא דומ, הרבה יותר "פטל" יש בו וגם החלקיקים הם הולוגרפיים משהו

    השבמחק
  48. תודה תודה בר! כיף לשמוע :)

    השבמחק
  49. תבדקי בלאקה, אני חושבת שיש להם משהו דומה

    השבמחק
  50. הלק שהכי אהבתי זה הלק של מילאני!

    או שהתכוונת איזה לק שלי אני הכי אוהבת?
    אז אם אני חייבת לבחור ; הלק של שאנל, פרידוט- גם לי יש אותו :-)

    השבמחק
  51. sanastasia18@gmail.com

    השבמחק
  52. התכוונתי אליך... את רק מוכיחה שבאמת או שאוהבים אותו או שממש לא סובלים

    השבמחק
  53. הלק שהכי אהבתי זה הסטרום של זויה,פשוט תכננתי עליו כל כך הרבה זמן והוא בדרך אליי אז אני מאוהבת בו כרגע!

    והלקים שאני הכי אוהבת כרגע אלה הלקים של צ'יינה גלייז ושיק :)

    השבמחק
  54. תתחדשי, את בטוח לא תתאכזבי ממנו!

    השבמחק
  55. גוונים חורפיים נהדרים! אני כבר לא יכולה לחכות להזמין את הלקים של זויה מהקולקצייה הזאת

    השבמחק
  56. הלק האהוב עליי ביותר, ואחד שנמצא אצלי כבר שנים הוא לק ורוד של מאק מקולקציית הלו קיטי [מלפני כ3 וחצי שנים], אני לא עושה בו הרבה שימוש כי יש לי בנייה אבל פתחתי אותו לאחרונה והוא נוזלי כאילו רק נקנה :)

    השבמחק
  57. הלק האפור של OPI נראה פשוט מדהים!!!
    חייבת לרכוש אותו

    השבמחק
  58. הלק האהוב עליי כרגע הוא linking park after dark. כל שנה בעונה הזו אני "מוציאה אותו", מאוד סתווי ויפה.

    השבמחק
  59. הלק האוהב עליי כרגע הוא פיץ' דקירי של אסי..

    כנראה אני עדיין תקועה בקיץ...

    אבל ממש אשמח להתקדם לסתיו עם oil slick! :)))

    השבמחק
  60. משום מה התוסף לא עובד לי... :(

    השבמחק
  61. לק בצבע קרמל של לייף (:

    השבמחק
  62. נשמע מעניין, מה המספר?

    השבמחק
  63. את צריכה להירשם אליו עם המייל ולעקוב אחרי הוראות.
    את באמת תקועה בקיץ אבל לפחות עם לק אפרסקי משמח

    השבמחק
  64. הוא מושלם!

    השבמחק
  65. הוא בסיסי, אני לא בטוחה עד כמה תצטרכי אותו או שתוכלי להסתפק בלק אפור בינוני מכל חברה

    השבמחק
  66. ואו, שמרת עליו הרבה זמן!

    השבמחק
  67. תתחדשי מראש :)

    השבמחק
  68. הלק של סיאטה נראה כמו חיפושית, ולמרות זאת הוא האהוב עלי :)

    השבמחק
  69. עשית לי חשק לצבעים שמעולם לא הייתי שמה! כתום זה לחלוטין צבע שאני מרבה לסלוד ממנו (מרבית הזמן, פרט לסוודר אוברסייז ישן שגנבתי לאבי)
    הלק של מאק פשוט יפייפה, זממתי עליו מלא זמן והתבאסתי לגלות שלא נמכר בארץ.

    השבמחק
  70. אמנם יש לי את הגרסה של אופי לסיאטה, אבל הייתי שמחה לזכות בשניים האחרים :)

    השבמחק
  71. אוי, הוא כל כך יפה ובהחלט יש לו מקום של כבוד אצלי

    השבמחק
  72. גם אני בדרך כלל לא אוהבת כתומים, אבל הלק שהראתי ממש יפה!

    השבמחק
  73. או חיפושית או זבוב!

    השבמחק
  74. שלושה לקים ככ שונים וכל כך יפים!
    אישית אחד האהובים עלי הוא for audrey
    של צ'יינה גלייז, אבל אני גם מאוד אוהבת טופים נצנצים למיניהם :-)

    השבמחק
  75. מאוד שונים אבל כולם מתאימים לסתיו!
    הוא ממש יפה, בטח מתישהו גם הוא יצטרף לאוסף.

    השבמחק
  76. תתפלאי השמועה מספרת שיש בנות שממש סולדות מלק שחור... ^_^

    השבמחק
  77. אני רוצה את STORM !! מהמם !
    מתה על הלקים האלו שמזכירים לי לילות כוכבים ;)
    גם ה Blaze יפה.

    השבמחק
  78. הוא באמת יפה!

    השבמחק
  79. הו שכחתי, הלק האהוב עלי הוא צ'ינצ'לי של אססי

    השבמחק
  80. תודה!

    השבמחק
  81. "פיצחתי את האטום" והנה אני מצליחה להגיב (אין לי מושג למה זה לא אפשר קודם לכן). בכל מקרה הפוסט מקסים והלקים מקסימים לא פחות. ממש אהבתי כמעט את כולם! ולחשוב שפעם לקים לא היו עושים לי את זה... פפפפפפפפ

    השבמחק
  82. כל הכבוד, שמחה לראות אותך פה :)
    אני כמעט ולא מכירה נשים שלא אוהבות לקים :O

    השבמחק
  83. הלק האהוב עלי כרגע הוא aqua lily של rescue beauty launge, מהמם!

    השבמחק
  84. מנויה כבר מזמן במייל ובפייס ועשיתי לייק:-) פוסט ממש יפה אהבתי את הצבעים! אין ספק שהלקים הגליטרים הם סיוט להסרה אבל לגמרי תאווה לעיניים!

    השבמחק
  85. יש גליטרים שיותר ויש כאלו שפחות. כל עוד אצטון מעורב, אין בעיה להורידם.

    השבמחק
  86. הוא מהמם יעל!

    השבמחק
  87. פשוט מעלף!!! ואני לא אוהבת לקים בדרך כלל... אלה ציפורניים טבעיות שלך? ובאיזו מצלמה את משתמשת? התמונות ממש ברורות ורואים את הנצנץ והברק.. את משפרת אותן?

    השבמחק
  88. תודה! אני מאוד אוהבת לקים ככה שזה בשבילי חובה.
    אלו ציפורניים טבעיות שלי כמובן. המצלמה היא ניקון D90. אני מתקנת לפעמים רק את הניגודיות של התמונות אבל לא עושה להם ריטוש.

    השבמחק

Talk to me!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails