translate this site

חפש בבלוג זה

טוען...

יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

איפור היום - One Rose

מזג אויר מתקרר ואין יותר שמחה ממני כי זה אומר שאפשר לחזור לשגרת איפור שלא תכלול דאגה לזמן התאחדות עם מזגן וחשיבה מתמידה על עמידות איפור. מצאתי את עצמי בשבועות אחרונים מתעדת את מראות איפור היום שלי במקום לחסוך לעצמי את הרישום של מה השתמשתי ומעלה את התמונות לאינסטגרם (אם אתן עדיין לא עוקבות - marinablog). אני מקווה שתאהבו את השינוי בתמונה ראשית אך אל דאגה, ישנם עדיין דברים שישארו כמו בעבר - לדוגמה תמונות המוצרים על רקע לבן ותמונה סופית שעדיין תצולם במצלמה הרגילה שלי. 
ולמרות שקריר שם בחוץ באיפור שלי הכל די ורדרד להיום...



מוצר ראשון שארצה להציג היום הוא סומק ורוד שבשבוע אחרון השתלט מעט על שאר הסמקים:


הסומק של מאק להיום הוא חלק מקולקציה חדשה וחגיגית Glamour Daze שהגיעה לחנויות ולה אימג' מהמם! כשקיבלתי את I'm The One* ממש הייתי בספק אם נסתדר. מהצצה חטופה בסמקים שכבר נסקרו בעבר בבלוג וקיימים באוסף שלי תוכלו לגלות שאני לא ממעריצות של סמקים ורודים חיוורים (וגם כשזה נוגע לשפתונים). כבר נכוותי לאחרונה מסומק דומה של Tarte בגוון Dollface וסקפטית הייתי נשארתי גם עכשיו - רק תסתכלו על הסווטצ' למעלה ותראו את ההבדל בפיגמנטיות! 
האם הסומק (121 ש"ח) הפתיע אותי בסווטצ'? התרשמתי לטובה ממרקמו הרך, מפיגמנטיות שלו וגם ממעט ברק שיש בו הודות לגימור הסאטני. אך עדיין ספקות בקשר לגוון "כחול ורוד" נשארו איתי. רק כאשר הוא הונח על לחיי הבנתי את כל הפואנטה ושמחתי שאינני צריכה להערים מספר שכבות ממנו והוא הצליח להשתלב יפה עם שאר האיפור. 
זהו לא סומק לעור כהה או אפילו בינוני בגוונו ואם אתן רוצות להנות ממנו תצטרכו להיות בעלות עור בהיר עד מאוד. דאז תזכו להסמקה ורדרדה שתאיר את הפנים ולא תהיה דומיננטית מדי. 


רשת Sephora ידועה בכל העולם בזכות מותגים רבים שהיא מציעה אך אני ממליצה גם לא להתעלם ממותג הבית שמאגד בתוכו מבחר ענק של אפשרויות ובהם לקים, בישום, טיפוח וכמובן איפור. 
הבאתי שלושה עפרונות שמכונים  Jumbo Liner 12h Wear Liners ולא התאכזבתי מהם לשניה. ממבחר של עשרים ושמונה גוונים (12$) בחרתי את Purple ששולט היום במראה ושניים נוספים - Kaki ו-Brown. בספורה אומרים וממליצים עליהם כעפרונות עיניים ועם טשטוש אפילו כצללית והם אמורים להיות עמידים בכל תופעות טבע הידועות לנו. 
ובכן בספורה כנראה יודעים מה הם עושים כי עפרונות אלו מתפקדים בצורה נהדרת. כל עיפרון מגיע בגודל "מוגדל" ולכן תצטרכו מחדד שמיועד לעפרונות כאלו (אך ניתן להשיג בביוטיקייר וכו'). המרקם שלהם מאוד חלק, פיגמנטי בטירוף ואין צורך בהתאמצות על מנת להניח אותם על גבי עפעפיים. הזמן לטשטוש הוא לא רב ולכן צריכים להיות זריזים וכשהם מתקבעים - They SET. אפילו בקו המים נתתי ניסיון והסגול נשאר שם למשך שעה-שעתיים לפני הדהייה. 
באיפור של היום השתמשתי בעיפרון סגול ולמראה זריז וקל ביותר כתיחום עליון ותחתון, טשטשתי בעזרתה של מברשת עיפרון ומעליו הנחתי שתי צלליות ורדרדות. 


לסיום איפור העיניים מרחתי מסקרה חדשה שמציעים ב-Pupa והיא למעשה מסקרה ראשונה שדגמתי מהמותג. 
Vamp!* אמורה לספק ריסים בעלי נפח, עבים, מלאים וארוכים וכל ההבטחות מגיעות בטיובה אפורה ומבריקה עם מברשת חדישה. נתחיל עם הדברים שהרשימו אותי: הפורמולה נהדרת ועשירה. היא מספיק רטובה בשביל להעמיס שכבות ולא דביקה מדי. אהבתי את המברשת גם - לא מסיבית או קטנטנה מדי. מה שהכי הרשים אותי הוא הגוון של שחור פחם שבאמת נראה שחור משחור ומעניק מסגרת לעיניים ומדגיש אותן. ועכשיו לחלק שמבחינתי תמיד הוא ה-deal breaker: עמידות, כי בסופו של היום אני אחזור וארכוש מסקרה רק אם היא תהיה מספיק עמידה עלי (כפי שעשיתי לדוגמה עם סמפצ'ואס). עם ואמפ לא זכיתי לעמידות כפי שציפיתי ובמהלך שעות העבודה כשהסתכלתי במראה כן נוכחתי לראות במריחות בעפעפיים תחתונות. מבחינתי? המסקרה לא הצליחה לזכות להיכנס לרשימת קניות מנטלית הבאה. 


ונסיים עם שפתון ורדרד ומשמח:


Plum Rose מאת Bobbi Brown מצטרף לאחיו שכבר הראה נוכחות חטופה בבלוג. אם אתן מחפשות שפתון (115 ש"ח) ורוד אלגנטי עם פורמולה משגעת אין צורך לחפש יותר מדי ואפשר להסתפק ב"שזיף ורוד". כפי שציינתי בעבר, לשפתון יש מרקם חמאתי, מאוד רווי והוא נמרח כמו חלום. זהו בין השפתונים הבודדים שאינם מדגישים יובש בשפתיים אלא דואג גם מעט לטפל בו. והגוון? ערבוב מדויק בין ורדרדות לשזיפיות שגורמת לו לא להיראות בוהק מדי (כי ממתי בבובי בראון יש שפתונים בוהקים?) אך יחד עם זאת הוא מאיר את הפנים ולא גורם לשפתיים להיראות ניודיות. אם אתן לא רוצות לשלם את המחיר המלא אני ממליצה להציץ בסטרוברי שברגיל מציעים את השפתון ללא אריזה ב-82 ש"ח לפני הנחת נאמנות וזה מדי פעם יורד עוד יותר למטה. 

מראה סופי:


פנים
מייקאפ (עם מברשת F80 של סיגמה): MAC face&body - N2
קורקטור (עם מברשת 949 של בדליום): BOBBI BROWN corrector - light bisque
קונסילר (עם מברשת קבוקי עיניים של אברידיי מינרלס): BOBBI BROWN creamy concealer - sand
פודרה (עם מברשת קבוקי פנים של אקוטולס): MAC blot powder pressed - medium
ברונזר (עם מברשת 138): CHANEL soleil tan de chanel
סומק (עם מברשת סומק של אקוטולס): MAC powder blush - i'm the one
גבות: MAC brow set - beguile

עיניים
פריימר: LORAC behind the scenes eye primer
עיפרון (עם מברשת עיפרון של אקוטולס): SEPHORA jumbo liner 12hr wear - purple 15
צללית: MAC jest עם מברשת 776 של בדליום ו-trax עם מברשת 217
פריימר ריסים: MAC prep + prime lash
מסקרה: PUPA vamp! mascara - extra black

שפתיים
שפתון: BOBBI BROWN rich lip color SPF12 - plum rose 10


ומה איתכן? הישנם פריטי איפור ורודים שכרגע משתלטים לכן על שולחן האיפור?

12 תגובות:

  1. משגע, כמו כל מראה שאת יוצרת!

    השבמחק
  2. איפור יפייפה ונקי! העיפרון הסגול של ספורה משגע!

    השבמחק
  3. תודה שירי. זה הסגנון שלי וקשה לי להיפרד ממנו :)
    העיפרונות אכן נהדרים!

    השבמחק
  4. שמחה שאהבת מעיין!

    השבמחק
  5. איפור נפלא


    כשהיתי בספורה קניתי 3 עפרונות ועכשיו מתחרטת שקניתי רק 3 כי חו"ל לא נראה באופק על מנת להרחיב את האוסף

    וכן ההוא עם ה TAUP בשם נפלא והוא שלי :)

    השבמחק
  6. העפרונות ניראים משגע ממש!
    את דעתי על המסקרה והסומק את כבר יודעת.
    אהבתי מאד את הגוון של השפתון, מעולה לסתיו

    השבמחק
  7. הם לגמרי אחלה! סוג של דיופ לעפרונות היי אנד של מייקאפ פורבאר ואורבן דיקיי
    השפתון באמת אחלה ובמחיר שקניתי אותו (פחות מ-50 ש"ח) זה בכלל מציאה

    השבמחק
  8. תודה עינת!
    את תמיד יכולה לנסות לבדוק האם יש באיביי...

    השבמחק
  9. מראה מקסים חבל שלא ידעתי על העפרונות האלה קודם אבא שלי ממש לא מזמן חזר מארה"ב….אהבתי את השפתון נראה ממש יפה וטבעי אבל לא טבעי מידי

    השבמחק
  10. אני בטוחה שתהיה לך עוד הזדמנות מתישהו. הם לא מאסט!

    השבמחק
  11. נתת לי השראה לאיפור הבא שלי- יש לי את העיפרון (ואני מצטערת שלא קניתי עוד כאלו מספורה), את השפתון ואת המסקרה.
    מחמיא לך מאוד המראה! והחיוך...

    השבמחק
  12. יש לי שלושה סך הכל ואני גם מצטערת אבל מתישהו אפצה על זה :)

    השבמחק

Talk to me!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails