translate this site

חפש בבלוג זה

טוען...

יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

IHERB TAKE 8

אני מנסה לחזור לשגרה ולעדכונים תכופים יותר ומקווה שאתן עדיין פה, קוראות ונהנות!
הפעם יש לנו עוד סקירת מוצרים נוספת מ-IHERB שהתרגשתי לקבל לפני מספר חודשים, בעיקר כי היא כללה מברשות נוספות של Real Techniques שהתאחדו עם בני משפחתם שכבר נמצאו אצלי




Lindenflower Facial Spray מאת Reviva Labs הוא ספריי פנים (6.48$ ל-236 מ"ל) שמבטיח לרענן את עור הפנים, לקבע איפור ומיועד לעור רגיל עד שומני. בעזרת תמציות אלווורה, ג'ינסנג, גזר וחומצה הילוארונית. מעבר לרענון, הספריי אמור להעניק לחות לעור ושיער במזג אויר יבש. הוראות שימוש מומלצות הן לרסס את הפנים לאחר ניקוי וליחוח העור ו/או לאחר סיום איפור ובערב לפני מריחת קרם לילה על מנת לעזור לספיגת הקרם. 
זוכרות שדיברתי לאחרונה על ספריי אחר שמאוד דומה בתכונותיו לספריי זה? אז מעבר לזה שפיקס פלוס של מאק מועשר בדברים אחרים ובעל ריח מרענן שני המוצרים מאוד דומים בתפקודם. אני משתמשת בספריי זה בעיקר כדי לרענן את הפנים (בקיץ), להעניק לחות (כרגע) ולמנוע מראה מפודר בפנים. מי שמשתמשת במייקאפ מינרלי בהחלט תהנה מהמוצר! אני לא חושבת שהוא מתמודד היטב בתור מקבע איפור ולצורך כך יש מוצר אחר שאציין בקרוב. הספריי בעל ריח פרחוני שאולי חלק מכן לא יאהבו אך הוא מתמוגג שניות לאחר ההנחה. לדעתי מוצר במחיר נהדר שבהחלט מהווה מתחרה לפיקס פלוס ולמים תרמליים אחרים שמכילים אך ורק מים. כמו כן, לעור יבש עד רגיל מוצע ספריי עם מי ורדים


Everyday Body Lotion Lemon Verbena מאת EO Products הוא קרם גוף (6.03$ ל-240 מ"ל) שנרכש אך ורק מסיבה אחת - התקווה כי הוא מהווה דיופ לאחד הריחות הכי אהובים עליי בעולם: וורבנה של לאוקסיטן.
הקרם גוף שמגיע באריזת לחיצה מאוד נוחה מתאים לכל סוגי העור ומכיל שמן חוחובה, שמן לימון וורבנה, קמומיל, אלוורה ועוד כל מיני דברים צמחוניים. נהנתי להשתמש בו בעיקר בימים חמים כי הוא נספג ברגעים ספורים ותוך כדי השאיר אחריו ריח מרענן ולימוני בדיוק כפי שחיפשתי.
בעוד מוצרי מותג תוכלו למצוא קרמי גוף נוספים בריחות שנשמעים נהדר (לבנדר צרפתי, ורדים וקמומיל, אשכולית ומנטה ועוד).



Hand Repair Cream Pumpkin Spice של Desert Essence הוא קרם ידיים (6.05$ ל-118מ"ל) שפתח לי תיאבון לכל מה שקשור בדלעת מתובלת. זהו ריח שנכנס לרשימת חמישיית ריחות הכי אהובים עליי ושום דבר לא יוכל להזיז אותו משם. אז למרות שזהו קרם ידיים שמאוד מלחח, נספג מאוד מהר ומשאיר כפות ידיים חלקות מאוד אני למעשה משתמשת בו בעיקר כקרם גוף. נכון, אולי זה לא דבר הכי חסכוני אבל מדובר באריזה לא קטנה שתספיק לי ללא מעט זמן. יש לציין כי הקרם הוא בעל גוון בז' כהה שברגע עיסוי הופך לגוון לבן סטנדרטי. מוזר ביותר! בכל אופן - אל תפספסו את הקרם הזה בשום אופן בהזמנתכן, אם אתן מתחברות לריחות מעט מתוקים ועם זאת מתובלים. 


Fleur de Sel Sea Salt מאת Le Saunier de Camargue הוא מלח ים (9.30$ ל-125 מ"ל) אשר היה במחיר מבצע בזמנו (3$) וסיקרן אותי במיוחד עקב היותו מוצר צרפתי מפרובאנס ואריזתו הנהדרת. לצערי המלח לא הרשים אותי כי לא משנה באיזו כמות תיבלתי איתו, לא הרגשתי את המליחות.


Your Base/Flawless Core Collection מאת Real Techniques הוא סט מברשות פנים בסיסי (17.99$) שאני בטוחה שיש כבר כמעט לכל אחת מכן ואם אין - אז למה לא בדיוק?! תאמינו לי אם מברשות אלו (ובכלל כל ליין של ריל טכניקס) היה קיים לפני שלוש שנים הייתי חושבת פעמיים לפני שהייתי רוכשת אז את כל המברשות מאק שיש ברשותי כיום...
סט זה מורכב מארבע מברשות טקלון (שיער סינתטי לחלוטין) בגודל מלא ונרתיק מברשות שיכול לשמש גם כמעמד למברשות עצמן:
Detailer Brush היא מברשת זעירה לכיסוי אזורים בעייתיים בפנים או לשימוש כמברשת שפתיים (שניה מימין). תחשבו מברשת מייקאפ קלאסית ואז תקטינו אותה פי כמה וכמה. אני מוצאת את עצמי משתמשת בה לעתים רחוקות לכיסוי הפנים אלא יותר כמברשת להנחת צלליות קרם. היא שטוחה ומספיק קטנה על מנת להתמודד עם המשימה בצורה מדויקת.
Pointed Foundation Brush היא מברשת שאמורה לשמש כמברשת למייקאפ נוזלי (שניה משמאל). בהשוואה למברשות מייקאפ קלאסיות אחרות אני מרגישה שהיא קטנה מדי ולכן מתאימה יותר להנחת מוצרים נוזליים ו/או קרמיים אחרים. במידה וכן תרצו למרוח איתה מייקאפ תיאלצו להשקיע זמן במטלה. אני מעדיפה להשתמש במברשת לטשטוש קונסילר נוזלי (אך הוא לא אידאלי למטרה זאת) או להנחת היילטרים קרמיים ונוזליים.
Buffing Brush היא מברשת שמתאימה להנחת מייקאפ אבקתי או מינרלי אך לדעתי היא מוציאה את המיטב שבה במיוחד עם מייקאפים נוזליים (הימנית ביותר). היא מאוד דחוסה ולכן מטמיעה היטב כל מייקאפ נוזלי. מעבר, היא מתאימה גם כמברשת להנחה וטשטוש מוצרים אחרים -כמו סמקים קרמים או נוזליים ובעבר אפילו הנחתי איתה ברונזרים. אם אתן מחפשות מברשת בודדה שעושה את אותה עבודה אך מגיעה בנפרד, מברשת אקספרט מאוד דומה לה.
Contour Brush היא מברשת להנחת היילטר או ברונזר (השמאלית ביותר) ולדעתי ביחד עם מברשת באפינג מדובר בשתי מברשות הכי טובות בסט. גודלה הבינוני מאפשר הנחה מדויקת ולכן כל הצללה/הארה תתקבל בצורה מספיק מרוכזת (אם מעוניינים בזה) והיא יכולה גם להיות מברשת סומק. לחילופין הייתה תקופה שהשתמשתי בה בתור מברשת לטשטוש קונסילר נוזלי אך לדעתי היא לא מספיק קטנה בשביל משימה זאת. 


Your Eyes/Enhanced Starter Set מאת Real Techniques הוא סט עיניים בסיסי (17.99$) המציע חמש מברשות לאיפור עיניים בתוספת נרתיק זהה לסט שכבר ראינו מלפני. אם תשימו לב, סם חילקה את כל המברשות שלה לשלוש קטגוריות ולפי זה התאימה צבע למברשת. עיניים קיבלו ידיות כחולות ופנים צהובות (מברשת גימור הן ורודות).
Base Shadow Brush מברשת להנחת צלליות (שניה משמאל). יש לה קצה מעט מחודד והיא לא מספיק דחוסה בשביל להניח צלליות בצורה מעולה כמו 239 של מאק אבל היא עדיין מסוגלת לעשות את העבודה.
Deluxe Crease Brush מברשת מוגדלת להצללות (השמאלית ביותר). זוהי מברשת הכי אהובה עליי מכל הסט והייתי רוצה שבחברה יציעו למכירה את המברשת כבודדת. היא מצוינת כמברשת לטשטוש כל דבר שתרצו - צלליות וקונסילר. אם להשוות אותה למברשת קבוקי אחרת שיש לי, של אבירדיי מינרלס - היא הרבה יותר קטנה ודחוסה.
Accent Brush מברשת לעבודה מדויקת (האמצעית) ודומה למברשת דיטיילר מסט פנים אם כי מעט קטנה ממנה. גם פה המברשת טובה במיוחד להנחת קונסילר בפנים וגם כמברשת לצלליות קרם. מעבר, ניתן לעבוד איתה כמברשת להנחת צלליות במקומות כמו מתחת לעצם הגבה ובזוית פנימית של העין.
Pixel Point Eyeliner Brush מברשת להנחת איילנר ולדעתי זאת אחת המברשות הכי מיותרות שיש בסט. רק יד מיומנת מספיק תוכל להניח איתה איילנר דקיק וחתולי. אחרות יצטרכו להסתפק ולהשתמש בה בתור מברשת להנחת איילנר ג'ל בקו המים לדוגמה.
Brow Brush  מברשת זוויתית להדגשת גבות עם צללית. מעולה לשימוש זה ולכך בדיוק היא משמשת במידה ואני ממלא את הגבות עם צללית.
לדעתי הסט טוב אך עדיין הייתי רוצה לראות מברשות עיניים נוספות בסדרה, כמו מברשת עיפרון או מברשת לטשטוש קלסית. לדעתי מה שהופך את כל ריל טכניקס להצלחה מסחררת היא איכות כל המברשות בשילוב המחיר הנגיש.


                                  אני מקווה שנהנתן מעוד מהדורה בסדרה זאת ואל תשכחו שאם אתן
                     מתכוונות לרכוש בפעם ראשונה מהאתר תנצלו את הקוד LOF979 לקבלת 10$ הנחה
                                   (בקניה מעל 40$ עם משלוח חינם או 5$ הנחה בקניה מתחת). 
                                                      עד 27.11 יש 10% הנחה על כל האתר!
    לכל הפוסטים בסדרה עד עכשיו תקליקו!



12 תגובות:

  1. הי מרינה! אשמח לשמוע על הספריי לקיבוע האיפור, מה שמו והאם את ממליצה עליו, אני רוצה להזמין מחר כמה דברים כל עוד ההנחה נמשכת... תודה רבה מראש

    השבמחק
  2. נהנית ביותר מהריל טכניקס לפנים, כנראה שבקנייה הבאה אקנה את סט העיניים.

    השבמחק
  3. הסט של מברשות הפנים מוצלח ביותר, למרות שתי המברשות הפחות שימושיות שבו. הדבר הראשון שהזמנתי מאייהרב היה סט כזה נוסף! (את הראשון הביאו לי מארה"ב לפני שהם הופיעו באייהרב).
    עכשיו אני שוקלת על סט עיניים נוסף...

    השבמחק
  4. הלוואי והיו בסט עוד מברשות בסגנון שתי המוצלחות. אז הסט בכלל היה נהדר...
    אני לא מזמינה עוד סט זהה רק בגלל שאני תמיד סקרנית לנסות עוד מברשות אחרות

    השבמחק
  5. תתחדשי מראש!

    השבמחק
  6. היי שני - אני מדברת על ספריי לקיבוע של URBAN DECAY אבל הוא לא נמכר באתר זה....

    השבמחק
  7. תודה, שמחה שאהבת!

    השבמחק
  8. מאוד אוהבת את המברשות פנים של ריל טכניק
    עוד אין לי מברשות עיניים שלהם בכלל
    בזכותך אגב הכרתי את אייהרב לראשונה בשנה שעברה :)

    השבמחק
  9. מברשות פנים יותר "דחופות" מאשר העיניים לדעתי. חבל שאי אפשר להשיג אותן בבודדות אלא רק בסט.
    שמחתי להכיר את האתר :)

    השבמחק
  10. כמוך- גם אני מאוד אוהבת את ניחוח הוורבנה... טוב שיש אלטרנטיבה!
    המברשות של ריל טכניק מעולות... בהחלט אפשר לבנות יופי של אוסף איתן:)

    השבמחק
  11. מעולה שיש עוד אפשרויות כי לא תמיד אפשר להוציא 200 ש"ח על קרם...המברשות האלו הן אחת התגליות הטובות של השנה לדעתי :)

    השבמחק

Talk to me!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails