translate this site

חפש בבלוג זה

טוען...

יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

יוצא מהתיק - מהדורה ארבע עשרה

הפתעתן אותי, אני מודה - התפלאתי לראות כיצד פוסט אחרון הפך לאחד הפוסטים הכי נצפים בבלוג! כנראה שמחשבות אחרונות וסופיות על המוצרים מעניינות לא פחות מאשר חוות דעת ראשוניות.הפעם הפוסט יהיה גדול יותר מהרגיל ויכלול שלל מגוון של מוצרים שסיימו את שהותם אצלי. 




בתחום האיפור נצפתה התקדמות זהירה אך כמו תמיד זה קורה רק במוצרים לא יבשים. יבוא היום ואציג פה בגאווה סומק/צללית/פודרה, תזכרו את דבריי!

באלם Sheer Peach של Carmex הוא אחד הבאלמים עם גוון הכי טובים שהיו לי ובהחלט מצדיקים רכישה מחודשת בעתיד. קטן, נוח לנשיאה בתיק, מלחח עם מעט צבע ועם ריח מנטה מרענן באמת שלא צריך לבקש יותר מזה בבאלם. For now, אני מתמקדת בלסיים עוד כמה לפחות באלמים לפני שאני פונה ל-Asos ומזמינה אותו שוב!

מסקרה מוקטנת Wonder Lenght מאת קלרינס  נפטרה כבר לפני המון זמן אבל רק לאחרונה פיניתי אותה. מברשת דקה מאוד, בתחילת השימוש הדביקה מאוד את הריסים אך כעבור זמן מה נתנה אפקט טבעי יפה. היא כן גרמה לי להתעניין בליין מסקרות של קלרינס ואולי בהזדמנות אנסה אחרת מהליין. 

מוצר שמלווה אותי בארבעת חודשים אחרונים כבסיס לקורקטור וקונסילר ובאמת שעושה המון הוא Under Makeup Eye&Neck של אנה לוטן הישראלית. קיבלתי בזמנו שתי דוגמיות שאפילו בשימוש יומי מספיקות להמון זמן. אני חושבת שאקדיש לו את מירב הכבוד שמגיע לו בפוסט פריימרים מתוכנן. 

את Double Wear Light "מכרתי" להמון קוראות בשנתיים פלוס של חיי הבלוג ואני עדיין חושבת שמדובר באחד המייקאפים הכי טובים לעור מעורב/שומני שקיימים. כל עוד אתן מוצאות גוון שמתאים במדויק באמת שאי אפשר לטעות איתו. אני בנתיים מחכה עם רכישה מחודשת ולו רק בגלל שיש לי עוד צבא קטן של מייקאפים שמחכים גם הם לקבל את גזר המוות. קשים חייהם של מייקאפים אצלי!

מסקרות נוספות שאומרות להתראות הן Le 2 De Guerlain הסופר יקרה שבאמת עשתה עבודה נהדרת אבל הארנק צרח מכאבים ולכן כנראה שעד רגע אי שפיות הבא היא לא תחזור להופיע בבלוג. מסקרה שניה שכן הצליחה לחזור מהמתים (כלומר נרכשה פעם נוספת ומחכה יפה לתורה) היא Sumptuous של אסתי לאודר. פרק חיים שלה הוא לא רב וכעבור ארבע חודשים היא התחילה להפיץ ריח לא נעים אך הרגשתי שמיציתי אותה עד הסוף וזכיתי בריסים יפים שלא זכו להימרח בחודשי הקיץ. המסקרה התורנית שזכתה לתהילה אצלי בחודשיים אחרונים היא של קרליין!


Acqua di Gioia היה ריח קיץ שלי בשנתיים אחרונות וגם כשפשוט רציתי להרגיש שאני נמצאת בים. אם יש לכן המלצות לריחות בסגנון כזה אשמח להצעות. דוגמית שסיימתי אחרי שמדי פעם השתמשתי בה בערב היא Mademoiselle הנצחי. באמת שאם הייתי צריכה להישאר רק עם בושם אחד, הייתי בוחרת רק בו. בקבוק בגודל מלא תמיד פתוח אצלי ובחורף הוא זוכה ליותר תשומת לב מאשר בקיץ. 


צמד חמד  המורכב משמפו לימון וקונדישנר קוקוס של Desert Essence הסתיימו לפני זמן מה בכאב רב. את קונדישנר סיימתי עוד לפני השמפו ודי במהירות (כחודשיים) ואני בטוח אחזור אליו בעתיד. ריח מטריף של קוקוס ותחושה רכה של שיער מבטיחים זאת. בינתיים אני משתמשת במקביל במספר שמפואים שונים (שונאת להרגיל את השיער שלי לסוג אחד ולכן מגוונת) ונמנעת מקונדישנר כי חושבת לחזור למסכות שמעניקות לחות עמוקה יותר. 


על מגבונים להורדת איפור של ניוטרוג'ינה דיסקסתי כבר ואני עדיין חושבת שהם נחמדים רק מה - תיזהרו ואל תשאירו את החבילה פתוחה, אפילו מעט אחרת היא הולכת להתייבש! בינתיים אני לא מתכוונת לרכוש מגבונים חדשים אך אולי לקראת נסיעה הבאה זה יקרה. 

קרם עיניים של לנקום עשה את עבודתו הנאמנה וסיימתי אותו עד הטיפה האחרונה. כפי שציינתי בסקירה המקורית, אני רואה במוצר זה כפינוק לחלוטין. הוא אכן מלחח את אזור העיניים והשתמשתי בו בעיקר כקרם עיניים בלילה בגלל הלחות הרבה וקצב ספיגה מהיר אבל אני לא חושבת שזה מצדיק את התמחור ואת העובדה שהקרם שנמצא באריזה העליונה היה חסר שימוש בשבילי. למי שקוראת את הבלוג יודעת שבכל מה שקשור בטיפוח אני מעדיפה להתמקד במותגים פרא רפואיים ו/או טבעיים. ככה שלדעתי אני לא ארכוש אותו מחדש, במיוחד לא במחיר המלא שלו. קרמי עיניים שעושים עבודה לא פחות מטובה ונמצאים בבחינה הם של אנה לוטן. 

תמיסת ביודרמה מככבת בשנים אחרונות בכל מקום ואני לא בטוחה עד כמה עליתי על גל ההערצה מסביב למוצר. אולי זה קשור בשגרת טיפוח שיש לי, שלא ממש דורשת מוצר כזה או אולי אני פשוט רואה בו עוד צעד נוסף שלא ממש הכרחי בשבילי? בכל אופן מייקאפ הוא לא הסיר עד טיפה אחרונה וגם לא איפור עיניים עמיד. מי שרוצה מי פנים לפיניש סופי אולי תמצא בו את תקוותה האחרונה. אני חושבת שמחירו בארץ הוא אבסורדי (מעל 100 ש"ח לבקבוק זעיר של 250 מ"ל שמספיקים בערך לחודשיים-שלושה). אם כבר אז פונים לאיביי ושם מוצאים גודל של 500 מ"ל בכמעט 20$ שזה דרך אגב פחות או יותר מחירו באירופה. 

אני שומרת תמיד בקבוק אחד של מים תרמליים או ספרי פנים מלחח בשולחן איפור ובתיק. יש להם שימושים רבים  - רענון הפנים, הרטבת מברשות וגם מניעת מראה של מייקאפ מטויח מדי (גם זה קורה לעתים). את מים תרמליים של אוון אני אוהבת בגודל המוקטן שלו (50 מ"ל) כי הוא זעיר ונוח לנשיאה. במידה ואראה מבצע עליהם ויש כאלו מדי פעם בטוח אכניס לסל קניות. בינתיים הספריי של רביבה לאבס עושה עבודה טובה בהחלפתו. 


עשיתי קצת סדר במגירות טיפוח, לא רואים? 

את פילינג ג'ל בריח לבנדר ופתוחים של שרונה'ס ספא אהבתי מאוד והיה לו מרקם נהדר אך בעיה אחת קטנה - הוא כמעט ולא ניתן להשגה בארץ. אני לא אוהבת לרדוף אחרי מוצרי טיפוח בסיסים ולכן באמת שאין לי ברירה אלא להישאר דבוקה לנצח לפילינג שוקולד המדהים של ג'יובאני

סקראב לגוף נוסף שפתח לי תיאבון לסקראבים בשפופרת הוא ג'ל רחצה פילינג שקדים של ל'אוקסיטן. מדובר במוצר מטריף, במיוחד כי בגלל אריזתו הנוחה מאוד. לא תמיד יש לי זמן להתעסק עם פילינגים בקופסאות קלסיות וכשמיהרתי ובכל זאת רציתי ניקיון סופר עמוק השתמשתי בג'ל זה. הוא לא זול - 101 ש"ח לאריזה של 200 מ"ל אך היא הספיקה לשימוש של כ-3-4 חודשים. מתברר שיש עוד ג'ל בריח וורבנה וזה לגמרי הולך לכבוש את מדף טיפוח שלי באביב הבא כשיתחשק לי ריח פירותי מרענן. בינתיים פניתי לג'ל רחצה של בודי שופ שיצוץ בקרוב בבלוג. מחירו בארה"ב דרך אגב עומד על 26$ שזה אפילו מעט יותר יקר מאשר אצלנו. עצה שלי - תרכשו מוצרים של ל'אוקסיטן בדיוטי פרי!

בתחליב טאלק מרענן לכפות רגליים של קארט השתמשתי לתקופה קצרה ולא התלהבתי במיוחד ולו בגלל שהוא ליכלך כל דבר מסביבו. אך למי שמחפשת מוצר למניעת ריחות והזעה אולי תאהב את הקרם בניגוד לטאלק המסורתי. ניתן לרכוש אותו דרך קוסמטיקאית או באינטרנט בתמורה ל-80 ש"ח

אלוורה בג'ל תמיד חשוב שיהיה בבית ולכן בהזדמנות הקרובה אתחדש באחד נוסף לאחר שסיימתי את הנוכחי. 

סבון ידיים בריח אשכולית אדומה של Desert Essence עשה עבודה נהדרת בבית ולא יבש כפות ידיים לעולם. הניחוח היה מעלף ולאחר שאסיים כמה מהנוכחיים שיש לי עוד במלאי בטוח אחזור ל-Iherb לחטט בהיצע ולחפש עוד סבונים בסגנון. הנוכחי שלי בזמן אחרון הוא סבון נהדר של ל'אוקסיטן בריח לבנדר (שלצערי התקבל באריזת מתנה, אחרת הייתי רצה להחליף את הריח!). 

סבון נוזלי לגוף בריח פטשולי, לבנדר ווניל מסבון של פעם בגודל מוקטן מקופסת גלוסיבוקס האחת ויחידה שלי. השתמשתי בו בתור סבון ידיים וכפי שציינתי בעבר, יש לו ריח דומיננטי מדי שלא מתחבב עליי. הפורמולה לעומת נעימה מאוד ולא מייבשת ועיצוב זכוכית שמאפיין את מרבית מוצרי סבון של פעם מאוד מצא חן בעיניי אמבטיה שלי. מסוג המוצרים שכיף לקבל במתנה במארזים כי הם תמיד שימושיים. 

קרם גוף של ויקטוריה סיקרטס ממהדורה מוגבלת כלשהי עם נצנצים וריח קוקוס. מה חשבתי לעצמי לעזאזל כשקניתי אותו בעבר הרחוק?! לא תראו פה מוצרים מחברה זאת - ריח סינתטי בטירוף!

באמת שהגיע הזמן להיפטר מאחד המשזפים הכי גרועים שניסיתי. Sublime Bronze של לוריאל עף לפח. שלום ולא להתראות!

אז המהדורה היום הייתה קצת ארוכה מהרגיל ועדיין היה כיף לכתוב אותה ולראות כמה מוצרים סיימתי! מקווה שגם אתן מתמקדות בלסיים מוצרים. ספרו לי - מה סיימתן לאחרונה? 

8 תגובות:

  1. תגידי, מתי את מוצאת זמן להתקרצף בכל הפילינגים האלה?! אני מקרצפת לא יותר מפעם בשבוע ומוצרים כאלה מחזיקים אצלי מעמד שנים על גבי שנים....
    את הבושם אני אל לשכתי בהקדם :-)
    מוצרי איפור נוזליים זה תמיד מעצבן לסיים, כי תמיד מסיימים את המוצר שמשתמשים בו הכי הרבה ואז נתקעים עם אלה שפחות אוהבים... ככה זה אצלי בד"כ עם מייקאפים, קונסילרים ומסקרות.

    השבמחק
  2. כמעט בכל מקלחת למעשה אני משתדלת להתקרצף עם פילינג רגיל או ג'ל :) אני שונאת תחושה של עור לא נקי ומעדיפה קרצופיידה
    לגמרי הבנת אותי. בינתיים אני עוברת לאט לאט עליהם אבל גם זה מתישהו יקרה...

    השבמחק
  3. כבר כמה זמן שאני מתלבטת לגבי הבאלם של "קארמקס"- מכניסה לסל, מוציאה וחוזר חלילה.
    לאחר הביקורת שלך אני חושבת שהגיע הזמן שהוא ישאר בסל.
    מודה שאת מרבית המוצרים לא ניסיתי- אני רוצה מאוד לנסות את הדאבל וור בגרסאת הלייט (יש לי את הרגיל) אבל כפי שציינת- יש לי בנתיים צבא מייקאפים שמחכה לי...
    הניחוחת שאת בוחרת זהים לאלו שאני אוהבת- החל משקדים (ממש בא לי עליו עכשיו), קוקוס, אשכולית אדומה וכו'...

    השבמחק
  4. אל תתלבטי וקחי אבל בצבע!
    ריחות זה דבר מאוד קשה אצלי כי אני אוהבת דברים ספציפיים אבל שמחה לשמוע שאת מחבבת את הבחירות :)

    השבמחק
  5. הי רציתי לשאול מאיפה רכשת את הצללית של ברברי מהפוסט הקודם? ותודה על הכל

    השבמחק
  6. כפי שציינתי, היא נרכשב בעבורי בארה"ב

    השבמחק
  7. ואו מרינה הספק מרשים ביותר!!!

    השבמחק
  8. משתדלת וגאה :)

    השבמחק

Talk to me!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails