translate this site

חפש בבלוג זה

טוען...

יום חמישי, 15 בנובמבר 2012

מבזק ציפורניים הולוגרפי

ברגע ששמעתי שב-Pupa משיקים לקים הולוגרפיים וראיתי הצצות ראשונות לגוונים אצתי ורצתי לסניף סופר פארם הקרוב ורכשתי שלושה מהם. אחד התקבל תוך כדי לסקירה ולכן אתן היום תהיו בסוף הפוסט באובר דוז הולוגרפי. 



הסדרה החדשה (מהדורה מוגבלת) מציעה עשרה גוונים של לקים במראה הולוגרפי שנותן מראה תלת מימדי לציפורניים. כל בקבוק מגיע בגודל קטן מאוד של 5 מ"ל ובעלות של 20 ש"ח. בתמונה למעלה מוצגים ארבעה מהם: 032 - Emerald Green, 034 - Denim Blue , *035 - Violet ו-039 Taupe. בנוסף תמצאו בקולקציה גוונים של כסף, ירוק בהיר, כחול שמיים, לילך, ורוד ואדום. 


לכל לק יש מברשת דקה ומאורכת וידית שלא תמיד נוחה לאחיזה מכיוון והיא קצרה וחלקה מדי. הפורמולה היא בדיוק אותה הפורמולה שאני מצפה למצוא בלקים הולוגרפיים - חלקה מאוד, בעלת כיסוי רב ואחידה.


עשיתי קצת ניסיון עם הלקים ובמקום להראות כל לק בנפרד מרחתי (ואפילו הלכתי לעבודה) עם מניקור צבעוני במיוחד. כמובן שזכיתי לתגובות מעורבות - חלק מהן קראו לאציטון במהרה וחלק נדלקו על הגימור ואהבו את הצבעוניות. מבחינתי מניקור כזה יותר מיום לא שרד אבל עדיין היה משעשע לצפות בתגובות ומבטים מבולבלים. 
כפי שאפשר לראות, אפקט ההולוגרפיות בולט במיוחד בשמש או בתאורת פלאש חזקה. בכל הפעמים האחרות זה נראה יותר כמו לק צבעוני מטאלי... באם תרצו לק הולוגרפי שעדיין יהיה יחסית נייטרלי ועדין אני ממליצה על גוון הטאופי שמספיק ניוד וחמים כדי להשתלב במניקור טבעי. כל השאר הם צבעוניים אך יהיו בולטים יותר. אולי זה מה שאצטרך בחודשי חורף הקרים שבאים אלינו?

ומה איתכן? האם לקים הולוגרפיים מצאו את דרכם לאוסף לקים שלכן או שאתן מעדיפות לדבוק בגימורים יותר מסורתיים?


20 comments:

  1. ניסיתי את מס' 32 ולמרות שאהבתי את הגוון בבקבוק, לא כל כך התחברתי למראה על ציפורניי
    הסגול והזהב מצאו חן בעיניי ומאד יפים עלייך :-)

    השבמחק
  2. בזמנו הלכתי לבדוק את הלקים האלו ולא הבחנתי באפקט הולוגרפי מובהק. התמונות שלהם עם פלאש ובתאורה חזקה ממש יפות ומפתות, אבל קצת מבאס שבפועל ההולגרפיות הולכת לאיבוד. הסגול הוא זה שקורץ לי מארבעתם, אולי אשקול לנסות שוב :)

    השבמחק
  3. אני קצת התפרעתי (כמו תמיד) ובהחלט הייתי יכולה להסתפק בלק אחד אבל מכיוון ולא היו לי צבעים דומים, לקחתי כמה.
    זה שהם זמינים וזה שהם הולוגרפיים משחק לטובתם אבל אם רוצים אפקט יותר חזק אולי אפשר להסתכל במותגים אחרים...

    השבמחק
  4. אני חושבת שאו שמתחברים אליהם או שלא. אין כל כך באמצע. הניודי הכי פחות מסיט תשומת לב...

    השבמחק
  5. הסדרה ההולוגרפית של פופה היא ללא ספק לקים הולוגרפיים "לייט". לא חושבת שהם ידברו אל ליבן של מי שמחפשת הולוגרפיים עמוקים ובולטים ממש. אבל זה גם נחמד למצוא בפארם :-)

    השבמחק
  6. הולוגרפיים לייט - בהחלט מינוח טוב!

    השבמחק
  7. אהבתי מאוד! אני דווקא יותר אוהבת את הצבעים הנועזים- אם כבר אז כבר.
    לגמרי עושה חשק לנסות

    השבמחק
  8. הכל תלוי במצב רוח אצלי!

    השבמחק
  9. סוג הלקים האלו פחות מדברים אליי, אני חושבת שבמקרה הזה בגלל הגוונים הבהירים.
    יש יותר עוצמה בלקים הולוגרפיים כשהם כהים יותר.
    בלי קשר - טוב לקרוא סקירה על לקים של פופה בכלל. אני מתלבטת לגביהם כשאני בפארם כל הזמן. הם כאלו קטנים וקורצים

    השבמחק
  10. אני יודעת שאת אוהבת קרמיים וגם אני אבל גם הולוגרפיים ומנצנצים זוכים אצלי לתשומת לב, במיוחד בחורף משום מה
    בינתיים לא פגשתי עוד גוונים של פופה שירגשו אותי...

    השבמחק
  11. שלום,אומנם לא קשור לפוסט הנוכחי- אבל חשבתי לבקש במידה ותוכלי/תרצי לעשות פוסט על הגוונים והתאמת צבעים של מאק. אומנם יש על זה מידע ברשת. אבל עדיין לא הבנתי את החוקיות ואת השילוב של הצבעים.
    אני אסביר מהניסיון שלי. אני שחומה ולכן המייקאפ שלי הוא בגוון C4.ם

    וכיוון שיש לי אפרוריות /עיגולים שחורים התאימו לי קונסילר בגוון NW35
    אבל ממה שאני מבינה הגטטון של הקונסילר צריך להיות קשור בגוון של המייקאפ- ופה זה מנוגד.
    בקיצור, אני מבולבלת.
    אז אשמח להסבר/הפניה/ קישור למקום שיאיר את עיניי ואני בטוחה שעוד רבות מהקוראות...


    תודה רבה מראש וגם אם לא- תודה בכולופן
    מעיין

    השבמחק
  12. היי מעיין,
    הגוון של קונסילר לא חייב להתאים לגוון של המייקאפ ולכן זה סביר והגיוני שהתאימו לך קונסילר שהוא ורדרד יותר (NW אלו גוונים ורודים יותר)

    השבמחק
  13. הלקים מגניבים בטירוף, איך אני לא שמתי לב עליהם בסופר פארם ועוד מכורת לקים כמוני?!
    תודה על השיתוף!

    השבמחק
  14. שמחה שיכולתי לעזור :)

    השבמחק
  15. אהבתי אותם אחד אחד.
    אני מאוד בעד צבעוניות בחורף !

    השבמחק
  16. אחד אחד הם נראים יותר טוב מאשר כולם ביחד LOL ;)

    השבמחק
  17. אני מאוד אוהבת לקים הולוגרפיים, וממש שמחתי שהסדרה הזו הגיעה לארץ!
    את הלק שבחרתי מהסדרה (הורוד) לא ראיתי כאן- אבל הסגול והכחול אהובים עליי מאוד!

    השבמחק
  18. לא מחבבת ורודים הולוגרפיים או מנצנצים ולכן לא בחרתי בכזה. בחרת בטוב!

    השבמחק
  19. אני מבינה שרק אני רצתי כמו מטורפת לקנות את כולם? :O
    (את כל העשרה, ואחד מהם -הכחול הבהיר- קניתי פעמיים)
    הם ממש חמודים, למרות שחלקם לא באמת הולוגרפים.
    נראלי שאני אעשה גם פוסט עליהם ^^

    השבמחק
  20. נראה לי שרק את :)

    השבמחק

Talk to me!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails