translate this site

חפש בבלוג זה

טוען...

יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

יוצא מהתיק - מהדורה שלוש עשרה

אני לא מאמינה שהפוסט אחרון בסדרה היה אי שם איפשהו ביולי, I'm so ashamed! כל כך הרבה מוצרים נגמרו אצלי ולכן תראו בקרוב עוד פוסט נוסף בסדרה. קדימה, לעבודה!


מסיר לק של Cutex זכה ממני לשיבוחים בעבר ולכן לא אתעכב על סקירתו. אגיד רק שאם הוא במבצע בסופר פארם - אני לוקחת! 

את Solar Oil המוקטן של CND סיקרתי ולמרות שלדעתי הוא מוצר טוב לטיפוח והזנת קיוטיקולות, לא הצלחתי להתגבר על ריח שקדים חזק שיש לו. הגודל מיני מצוין לנשיאה בתיק יד ובאמת מצאתי את עצמי משתמשת בו בעיקר בעבודה כשנזכרתי ורציתי ללחח את הקיוטיקולות. בינתיים מצאתי אופציה אחרת שעושה את אותו דבר בדיוק וללא ריח זוועתי. לכן הזדמנות שניה השמן לא יזכה ממני אבל אם תרצו, תוכלו למצוא אותו באיביי במגוון רחב של גדלים. 

גם את מגבונים להסרת לק של ביוטיקייר הזכרתי. דעתי לא השתנתה - אני עדיין חושבת שמדובר במוצר נוח וקומפקטי לנסיעות או למתי שאין זמן להתעסק עם מסירי לק נוזליים. כפי שציינתי רכשתי כמה יחידות כדי שיהיו תמיד אצלי. רק גיליתי שכאשר המגבונים שוכנים מס' חודשים בקופסה (סגורים לגמרי אפילו עם ניילון מקורי) הם כבר לא כל כך ספוגים בחומר הסרה. מה שמצאתי את עצמי עושה לא מעט זה לשפוך מסיר לק נוזלי לתוך הקופסית ולתת לכל המגבונים להיספג. האם אני ארכוש עוד בעתיד את המגבונים? לא בטוח בכלל גם אם מדובר בכמה שקלים בודדים. 

כמה חבל שאין להשיג בארץ את המוצרים של Body Shop האמריקאית. בינתיים ניסיתי מהם חמאות גוף בריחות נהדרים וקרמי ידיים. אחד מהקרמים שנהנתי לסיים הוא בריח Almond (שקדים) ומיועד לכלל סוגי העור. למרות האריזה שלקראת הסוף די מעצבנת (ויכולה גם להתפוצץ בתיק, מניסיון) מדובר בקרם ידיים במרקם ג'ל עם ריח נעים. הוא נספג במהירות שיא ומשאיר את הידיים רכות ביותר ולא שמנוניות. לולא הרשת הייתה לא כל כך רחוקה ממני הייתי דואגת לסטוק שלם אבל גם ככה יש לי לא מעט קרמי ידיים לנסות ולסיים ולכן אני לא לחוצה. אבל אם תהיה לכן הזדמנות לבקר בחנות של בודי שופ - שימו לב לחמאות גוף וקרמי ידיים!


עוד מסיר איפור bites the dust והפעם זה דו פאזי של בורז'ואה. הוא מוריד איפור עיניים עמיד בצורה טובה ובמידה ויימכר במחירי מבצע של עד 25 ש"ח אני לחלוטין ארכוש אותו. 

Fix+ הוא אחד ממוצרים הכי נמכרים של MAC ובסך הכל מדובר בספריי לחות מרענן עם ויטמינים ומינרלים. חלק יגידו שספריי זה הוא חלק בלתי נפרד משגרת איפור שלהם אך אני לא אחת מהן. יש לו לא מעט שימושים: רענון פנים, הענקת לחות, קיבוע איפור ואפילו הרטבת מברשות בשימוש עם פיגמנטים אך בסופו של דבר לדעתי יש גם אחרים שעושים את אותה עבודה בפחות - לה רוש פוזה או אוון לדוגמה  (בקבוק של 100 מ"ל עלה לי בזמנו 88 ש"ח). מי שמשתמשת במייקאפ פודרה או איפור מינרלי שעשוי להיראות cakey לפעמים אולי תאהב את האפקט אך אני לא חושבת שארכוש לי אחד נוסף בעתיד. 


מבשם בדים בריח Bouquet* מ-Spring הישראלית זכה להנעים את המצעים בבית ואחד מאותם המוצרים שלא ממש יודעים שזקוקים להם עד שלא מנסים. מה צריך יותר מריח פרחים מרענן שכולם אהבו ואי השארת כתמים? השפריצר נוח מאוד ובמחיר של פחות מ-50 ש"ח אני בהחלט ארכוש לי אחד נוסף בהזדמנות הקרובה.

דוגמיות של בשמים שתמיד איכשהו נמצאים אצלי בתיק וסיימתי אותם במספר שפריצים הם Coco האוריינטלי ו-Idylle. שניהם מתאימים לחורף/סתיו אך אני חושבת שרק את הבושם של גרלן ארכוש בעתיד שכן הוא פרחוני מספיק ולא מעיק מדי.

ומה איתכן? אשמח לשמוע מה סיימתן לאחרונה והאם יש תכנונים לרכישות חוזרות!

‏8 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת את ניחוח שקדים-ועשית לי חשק עז לנסות את המוצר... כ"כ חבל שאי אפשר להשיג אותם בקלות.
    בהתחלה ממש אהבתי את המגבונים, אבל לאט לאט זנחתי אותם (מגבוני ההסרה) ועכשיו אני די תקועה עם סטוק:)

    השבמחק
  2. היי מרינה כרגיל אני מאוד אוהבת את הפוסטים שלך ומחכה לפוסט המשך.
    רציתי לדעת האם רכשת את הדוגמיות של הבשמים ?ואם כן מאיפה ?ואיך הריחות?

    השבמחק
  3. שמחה לשמוע רחלי!
    אני לא רכשתי את הדוגמיות. בדרך כלל קיבלתי אותן כשעשיתי קניות של איפור יוקרתי בארץ .הריחות נעימים כפי שתיארתי, מתאימים לדעתי לקהל בוגר יותר.

    השבמחק
  4. אני ממליצה לך לעשות כמוני - תשפכי מסיר לק לתוך הקופסה ותשתמשי בהם כמסירי לק

    השבמחק
  5. אני אוהבת את סדרת הפוסטים הזו שלך.
    עשית לי חשק לנסות את השמן CND הזה..
    וללכת לרכוש לי חמאת גוף לקראת העונה היבשה והקרירה שכבר החלה
    גם לי יש את הדוגמית הזו של גרלן, הבושם נפלא..ואני חושבת גם לרכוש אותו
    גם לך הוא הזכיר את הנרסיסו רודריגז השחור..?

    השבמחק
  6. תודה!
    השמן באמת נחמד אבל הריח לא הצליח להרשים אותי
    אני חולה על חמאות גוף וקרמים למיניהם. יש לי מלאי בכל מיני ריחות...
    אני לא בטוחה שאני זוכרת איך מריח נרסיסו שחור. רק זוכרת שאף אחד מהם לא הפיל אותי...

    השבמחק
  7. אין כמו לסיים מוצרים, במיוחד כאלה שתופסים אבק כבר הרבה זמן. את הקרם ידיים שקדים של הבודי שופ אני לא קרובה לסיים לצערי, זה מרגיש כאילו אני לא קרובה אפילו לפאן למרות שאני משתמשת בו קבוע מאז החורף שעבר!

    השבמחק
  8. אני מסיימת טיפוח בצורה די יפה ומכובדת. הבעיה היא באיפור שהוא יבש- סמקים, צלליות וכו/.
    הקרם ידיים שסיימתי הוא בגודל מוקטן אז יכול להיות שבגלל זה סיימתי אותו די מהר...

    השבמחק

Talk to me!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails