translate this site

חפש בבלוג זה

טוען...

יום שני, 28 במאי 2012

The Other Woman - Noa

כבר הרבה זמן רציתי לשלב את קוראות יקרות שלי באיזשהו אופן בבלוג בפינה מיוחדת ועל כן מצאתי שצורה הכי טובה לכך היא להקדיש מדי פעם פוסטים שנכתבו על ידכן ובהם אתן כותבות על מוצרי איפור וטיפוח הכי אהובים עליכן, או במילים אחרות The Top. ברור לכולנו שרובנו מחבבות לא מעט מוצרים אך תמיד יהיו לנו את אלו שנחזור אליהם ללא ספק פעם אחר פעם וזה בדיוק המקום להציג אותם. וניגש לפוסט ראשון בהתרגשות!

היי! אני נועה. אני בת 29 מתל אביב. אני נשואה עם כלבלב היפראקטיבי וחתולה מפונקת. אני מאיירת ומעצבת ווב. חובבת גדולה של לקים, צלליות  וכל מה שצבעוני ושימרי.


מוצרים שאני אוהבת מאוד, מאוד, מאוד:

Revlon, Colorstay Overtime Lipcolor - כל הסדרה, אבל בייחוד Forever Scarlet. בתור מישהי שאוהבת להתאפר בבוקר ולהתעסק עם האיפור כמה שפחות במהלך היום, השפתונים האלה מושלמים. נשארים במקום בלי לדהות ולהימרח, והצבע עז ויפה. הבעיה היחידה היא שהם מאוד מייבשים, אבל העמידות המדהימה שלהם בהחלט מכפרת על זה.
הגוון החביב עלי כרגע - וניסיתי הרבה, ומתכננת לקנות עוד כמה בהזדמנות -  Forever Scarlet, אדום ניטרלי עז ומקסים.

Revlon Colorstay Eyepencil - ניסיתי הרבה מאוד עפרונות עיניים, אבל זה ניצח לחלוטין. שחור משחור, עמיד, ומאוד נוח לשימוש

NYX Girls Nail Polish - Gentleman Prefers Red - לק אדום כהה רטרואי יפה. אמנם הצבע לא ראוי לציון מיוחד, אבל העמידות שלו מטורפת - מחזיק בכיף שבוע עם טופ קואט.

Revlon Colorstay Foundation - 200 Nude רבלון לא משלמים לי! אבל סדרת קולורסטיי מעולה לעצלניות כמוני. המייק-אפ הזה עמיד מאוד, הצבע שלו מושלם בשביל העור הבהיר-ורדרד שלי והכיסוי אחיד ונעים מאוד. יש לו שתי בעיות עיקריות - הבקבוק לא נוח לשימוש, והריח משונה מאוד, אבל אני מרוצה.

Kleancolor Nail Polish - Metallic Red כפי שהבנתן, אני אוהבת אדום. הלק הזה מתהדר בצבע אדום מטאלי מקסים, כמו מכונית ספורט נוצצת. קיבלתי עליו אינספור מחמאות ואני איתו בעת כתיבת הרשימה הזו. בלי טופ קואט הוא החזיק 5 ימים ונראה נהדר.

חברה לא ידועה - 120 Eyeshadow Pallete - Warm Shimmer קניתי את הפלטה הזו ברגע של דחף איביי נוראי, עלתה לי כ-30 דולר כולל משלוח ומאז היא משמשת אותי מאוד. בניגוד לפלטה המוכרת יותר שמכילה צבעי קשת עליזים מדי לטעמי, הפלטה הזו מכילה בעיקר גוונים מעושנים, סגולים, אפורים, כחולים ובורדואים. הצלליות לא מוצלחות לבד, אבל עם פריימר הן נראות נהדר ומחזיקות יופי.

Urban Decay - Naked יש צורך להציג את הפלטה הזו בכלל? מוצר חובה לכל חובבת איפור באשר היא.

Benefit - Benetint אני ממש, ממש שונאת סומק. יש לי אדמומיות באזור הלחיים וסומק בדרך כלל רק מדגיש אותה וגורם לי להראות כמו חולת אבעבועות רוח. עם זאת, הסומק הנוזלי הזה נראה טבעי לחלוטין על הלחיים שלי, כאילו שרצתי או חזרתי מהכפור, וגורם לי להראות בריאה במקום חיוורת. גם על השפתיים הוא נחמד, בתור גוון אכלתי-הרגע--ארטיק-תות.

Sally Hansen - Salon Effects - Misbehaved מתוך סדרת המדבקות לק של סאלי הנסן. קיבלתי אותן מתנה מחברה ניו יורקית לאחר שבהיתי לה בציפורניים במהלך ערב שלם, והתאהבתי. בארץ המחיר אמנם גבוה מאוד, אבל מדובר במוצר נהדר. הדגם הזה מציג דוגמת רשת שחור על בסיס כסף-בז', והוא פשוט נהדר. הצליח לשרוד 5 ימים על הציפורניים.

אחרון חביב - פצירת 7 שלבים של Wow Cosmetics פצירה שעלתה 5 שקלים בלבד, אבל היא פשוט נהדרת. מדובר בפצירה בצורה אובלית משונה, עשויה קלקר עם ציפויים שונים שמעניקים טיפול מלא לציפורניים - שיוף ציפורניים בשלוש אפשרויות שונות, טיפול, יישור והברקה. 


וזהו - יש עוד המון מוצרים שאני אוהבת והרשימה הזו יכולה להמשך לנצח נצחים. אבל אני אפסיק פה.

תודה רבה לנועה על התנדבות לפוסט פותח של סדרה חדשה ומלהיבה! אם גם אתן תרצו להשתתף בסדרה בבקשה תשלחו לי מייל או צרו איתי קשר בעמוד הבלוג בפייסבוק

7 תגובות:

  1. thereisbeautyinallofus29 במאי 2012 בשעה 10:35

    תודה, גם אני חושבת ככה!
    את מוזמנת גם להשתתף בפינה ;)

    השבמחק
  2. thereisbeautyinallofus29 במאי 2012 בשעה 10:35

    מחכה למייל ממך!

    השבמחק
  3. thereisbeautyinallofus29 במאי 2012 בשעה 10:35

    שמחה שאהבת :)

    השבמחק
  4. אהבתי לקרוא בהחלט פינה נחמדה.
    הכל כתוב בצורה מושלמת קצר קליל וענייני מרינה כל הכבוד ובהצלחה בהמשך.

    השבמחק
  5. thereisbeautyinallofus30 במאי 2012 בשעה 19:15

    תודה רחלי! מגיע לנועה בהחלט מילת כבוד

    השבמחק
  6. רעיון מדליק לפינה!!

    אני גם כזו, מתאפרת בבוקר ודי, אבל עם שפתונים למדתי לחדש כי אני לא אוהבת את התחושה היבשה..
    רבלון לא משלמים גם לי, אבל אני סופר נאמנה למייקאפ שלהם, כן, ניסיתי אחרים, אבל אני תמיד בסוף חוזרת אליו..
    גם אם אלוהי הקולורסטיי שונאים אותי ותמיד יש בעיה למצוא את הגוון שלי :/

    הגוון של ה Kleancolor נשמע מצוין! (גם אם אני דווקא לא חובבת גדולה של לקים אדומים)
    מהיכן את רוכשת את המותג הזה וכמה הוא עולה?

    לגבי פלטת נייקד, אני כנראה היחידה שחושבת שהיא הפריט הכי לא נחוץ לי..
    אני אוהבת בדיוק את הצבעים ההפוכים - הצבעוניים והמעניינים ורוכשת אותם כל פעם אחד-אחד לפי הגוון המדויק שמתחשק לי

    לאחרונה התחלתי להתעניין בעניין הסומק הנוזלי - נו, באשמת מרינה, ברור :)
    עוד מנסה לחשוב אם אני באמת רוצה ללמוד להשתמש במוצר הזה :)

    מסכימה לגמרי על הפצירה של WOW, בסוד אגיד לך שהפסקתי להשתמש בחלק של הפצירה או בפצירות בכלל
    כשאני צריכה, אני קוצצת את הציפורן ומשייפת אך ורק עם הבאפר (כמובן גם את פני הציפורן לפני מריחת הלק)

    תודה רבה נועה! :)

    השבמחק
  7. thereisbeautyinallofus3 ביוני 2012 בשעה 23:27

    שמחה שאהבת!

    השבמחק

Talk to me!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails