translate this site

חפש בבלוג זה

טוען...

יום שבת, 4 ביוני 2011

שבת של פריימרים לעיניים

זוכרות את הפוסט משבוע שעבר עם פריימרים לעיניים של שתי חברות שעד לאחרונה לא הופיעו בבלוג? אתן הייתן סקרניות איך הם מתפקדים. לכן במשך שבוע זה בחנתי אותם ורשמתי לעצמי הערות/תובנות  והשוואתי לפריימר עיניים ותיק יותר אשר נמצא כרגע בשימוש שוטף. על מנת לתת לכולם צ'אנס הוגן ונקודת התחלה שווה מעליהם הנחתי את אותה צללית (מפלטת נייקד) ותחמתי את העין עם איילנר ג'ל או עיפרון. בואו נראה מהן תוצאות מחקר זה!

נבחרת הפריימרים



פריימר ראשון Primer Gel מאת ביוטיקייר. בחברה טוענים כי פריימר זה הוא ייחודי במרקמו ובשקיפותו. הוא מקבע צלליות אבקה, נצנצים או צללית אבן למשך זמן רב. מחירו הצנוע עומד על 8.9 ש"ח ל-7 גר' אך לצערי כאן נגמרים יתרונות פריימר זה. דווקא יש לו נתונים "יבשים" לא רעים בכלל - אריזה של בקבוק עם מכחול וחומר שקוף שמתייבש מאוד מהר. הנחתי מעליו צללית כרגיל. לא נתקלתי בבעיות טשטוש או ריווי צללית (אך צללית מלכתחילה לא הייתה בעייתית). מצד שני, כחמש וחצי שעות (ואפילו פחות מכך) כאשר צילמתי את העין נבהלתי לגלות כי רוב הצללית נעלמה וחלק מאיילנר השאיר את עקבותיו בקצה עפעף עליון. הפריימר בכלל לא שלט בשומניות של עפעף ולכן הצללית דהתה לה. 
מרכיבים: Water, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Pvp, Triethanolamine, Butylene Glycol, Acrylates Copolymer, Silica, Propylene Glycol, Methyl Paraben, Disodium Edta

המלצה שלי - עדיף לוותר! 

עם פריימר של ביוטיקייר

Eyelid Primer מאת ELF בגוון Nude הוא פריימר לעיניים במחיר מעט יותר גבוה מזה של ביוטיקייר (בארה"ב דולר ודרך איביי 5$ ל-5 מ"ל). זהו פריימר שלדברי החברה מכין עפעפיים לצללית חלקה יותר, עמידה יותר ולא מתקמטת. לפריימר יש גוון בז' מאוד בהיר שנותן מעט אחידות לעפעף (ואני מאוד אוהבת את זה). הפורמולה מאוד נוחה וקרמית, נספגת מהר ואין צורך להמתין עד שהיא תתייבש -ברגע שמטשטשים עם אצבע, היא כבר יבשה. הכל בפריימר זה מזכיר לי את Primer Potion של Urban Decay, פריימר עיניים ראשון שלי - אריזה (הישנה), גוון פריימר, מריחה וגם התוצאה. האם אני חושבת שהוא טוב? בהחלט, עשר שעות וצללית מעליו נראתה לא רעה בכלל. נכון, היא כבר לא הייתה פיגמנטית ב-100% וראו מעט משומניות עפעף אך עדיין המראה לא היה רע במיוחד. 
מרכיביםCyclopentasiloxane, Octyl Palmitate, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Kaolin, Triacontanyl PVP, Propylene Carbonate, Titanium Dioxide, Barium Sulfate , Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Mica (CI 77019).

המלצה שלי - כדאי לנסות!

עם פריימר של ELF

על פריימר אחרון להיום שמעתן כבר בעבר ולכן לא ארחיב עליו. Shadow Insurence מאת Too Faced גונב הפעם לגמרי את ההצגה ובצדק. בתמונה הבאה הוא כבר על עפעף לקראת סימן של אחת עשרה שעות. אבל זה לא הכל - לא מזיז לו בכלל שאני יושבת וכותבת את הפוסט והוא עליי שלוש עשרה שעות! ניתן להשיג אותו פה עם משלוח חינם .
מרכיביםIsododecane, Talc, Cyclopentasiloxane, Disteardimonium Hectorite, Trimethylsiloxysilicate, Triethylhexanoin, Polyethylene, Trihydroxystearin, Sorbitan Sesquioleate, Isopropyl Lanolate, VP/Eicosene Copolymer, Propylene Carbonate, Dimethicone, PEG-40 Stearate, Phenoxyethanol, Tocopherol, Mica, Bismuth Oxychloride (CI 77163), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891).

ולשם השוואה אלו מרכיבים של Primer Potion מאת Urban Decay
Isododecane, Talc, Cyclopentasiloxane, Disteardimonium Hectorite, Trihydroxystearin, Triethylhexanoin, Isopropyl Lanolate, Sorbitan Sesquioleate, VP/Eicosene Copolymer, Dimethicone, PEG-40 Stearate, Propylene Carbonate, Phenoxyethanol, Cera Alba (Synthetic Beeswax), Trimethylsiloxysilicate, Propylparaben, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Methicone, Isobutylparaben

May Contain:
Mica, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77163 (Bismuth Oxychloride)

המלצה שלי -בהחלט כן!


ומספר תמונות השוואה:


אני מקווה שאתן מבינות למה התכוונתי כשאמרתי שפורמולה של ELF היא קרמית (בדומה ל-UDPP) ופורמולה של TFSI היא יותר נוזלית. בסופו של היום אני מעדיפה את UDPP בגרסתו החדשה - ולו רק בגלל שיש לו פורמולה יותר סמיכה שאני מעדיפה מאשר הנוזלית של TFSI. מה גם שעכשיו, באריזה חדשה ונוחה יותר - הוא באותו גודל של TFSI ועדיין מעט יותר זול. 

אני לא כימאית בכלל אך מפעולה פשוטה של השוואת פורמולות והדגשת מרכיבים זהים ניתן לראות ש-TFSI ו-UDPP כמעט זהים לחלוטין. בפריימר לעיניים של ELF ישנם חלק ממרכיבים אלו אך הוא "מפושט" יותר. בפריימר של ביוטיקייר הבסיס הוא מים ולכן הוא בכלל לא דומה לשלושת פריימרים אחרים. ביוטיקייר - אין בושה בהעתקה (לרוב). אם תצליחו לעשות פריימר זהה של חברות אחרות - אנחנו מבטיחות שנהיה שם ובהחלט נבדוק מחדש.

לסיכום, זה לא משנה באיזה מותג תבחרו - השיקול הוא שלכן בלבד - העיקר שתעשו זאת ותתחילו (אם עדיין לא התחלתן) להשתמש בפריימר לצלליות ולא בקונסילר או במייקאפ כבסיס זה. שיטה זאת היא מיושנת ולרוב אינה יעילה אם ברצונכן להתאפר בשעות בוקר מוקדמות ולא לדאוג לאיך איפור עיניים יראה בארוחת ערב או מסיבה. 



39 תגובות:

  1. יופי של סקירה. אני ניסיתי בעבר גם את הפריימר של מאק וגם של גרלן (בשתי גירסאות הישנה, שיצאה לפני משהו כמו 5-6 שנים, אולי יותר והחדשה שיצאה לפני כשנתיים). לדעתי ה-UDPP וה-TFSI טובים בהרבה. של מאק בכלל בכלל לא עשה את העבודה והרגיש לי שומני מדי. הישן של גרלן היה מעולה (ויקר!) אבל הוא לא קיים יותר והחדש לא טוב מספיק ואחרי כמה שעות הצלליות הצטברו לי בקפל. בין ה-UDPP ל-TFSI אני דווקא מעדיפה את הטו פייסד. אני לא מוצאת הבדל גדול ביניהם אבל איכשהו מעל הטו פייסד יותר קל לי לטשטש. מבחינת עמידות שניהם עושים אותה עבודה.

    השבמחק
  2. אחלה סקירה. אני משתמשת ב-TFSI ומאוהבת בו ממש. הוא בהחלט מקבע את הצללית ולפעמים יוצא שבהסרת האיפור אני "נלחמת" בו, כי הוא פשוט מסרב לרדת (אבל אני מוכנה לקבל את זה). האמת שהתלבטתי בינו וה-UDPP אבל בסוף הוא ניצח - על בסיס מחיר בלבד, כי מצאתי אותו ב-$12 באיביי :)

    השבמחק
  3. תודה על הסקירה, אבל למה הצללית שבחרת כל כך בהירה?
    לא הצלחתי להבין מהתמונות מה הצללית ומה העפעף שלך, היית צריכה לבחור צללית כהה יותר לסקירה כזו.

    השבמחק
  4. איפורית- את מזכירה לי שגם אני ניסיתי מתישהו את הפריימר של גרלן, לפני שידעתי בכלל מה זה והאמת לא אהבתי אותו והוא התייבש די מהר.את מאק לא ניסיתי כי הבנתי מתגובות שהוא לא מוצלח

    אירנה- הוא מעולה!

    אנונימי - כי ככה אני מתאפרת ביום יום. אם את רוצה לבדוק בעצמך, אשמח לשמוע ביקורת

    השבמחק
  5. האם יש פריימרים להשגה בארץ? מאק? חברות אחרות? האם הם שווים?

    השבמחק
  6. סקירה מאלפת :)

    הזמנתי את פלטת הנייקד שבאה עם פריימר מוקטן (אין לי סבלנות לחכות שזה יגיע :-) ) אז אני אוכל להתנסות בו וננסה אחר כך את זה של ELF :)

    השבמחק
  7. אנונימי- יש למאק ולעפרה. זה של מאק מקבל ביקורות לא מאוד נלהבות וזה של עפרה דווקא כן.לא ניסיתי אותו אך אחרות ממליצות עליו.

    מירב- תודה. תתחדשי מראש ותהני

    השבמחק
  8. פריימרים שיש בארץ - עפרה שמקבל ביקורות מעולות, מאק (לא ניסיתי לא יכולה להגיד).
    יש צלליות קרם מעולות שעמידות מאוד לעפרה ולמדינה מילאנו.

    השבמחק
  9. תודה על הסקירה!
    האמת, את עושה לי בלבלות :P כבר החלטתי לבחון את הפריימר של עפרה ואז את מקשרת לי אתר שה TFSI זול יותר וגם לא עולה משלוח, מה יהיה?? חחחח

    השבמחק
  10. אני גם רוצה לקנות פריימר, זה בשלבים חח
    בנתיים אני צריכה למצוא זמן בבוקר להתאפר עם צלליות חח

    השבמחק
  11. צ'יקה - ידוע, תודה

    מיטל- לא ידעת שאני פה בשביל לבלבל? יש שם לא רק את טו פייסד אלא גם את אורבן באריזה חדשה ושווה ביותר. עכשיו את צריכה להחליט!

    ליאן- אין שלבים -תקני! אבל אם את לא משתמשת בצלליות, אין טעם...

    השבמחק
  12. היכן ניתן להשיג מוצרים של עפרה? דרך אגב, שמעתי על הפיינט פוטים של מאק - ושמעתי שהם עובדים מצוין כבסיס. תגובות ?

    השבמחק
  13. אנונימי - את מוצרי O.F.R.A COSMETICS USA ניתן להשיג בבתי-ספר לאיפור וקוסמטיקה נבחרים ברחבי הארץ. לפרטים נוספים ניתן לפנות ליבואן, חברת מיקיילה ביוטי בע"מ בטלפון 08-9205945
    או דרך אתר אינטרנטי http://www.chica.co.il/
    יש לי לא מעט פיינטפוטים של מאק אך הם לא מחליפים לי פריימר. אחרי מעט שעות, צלליות נוטות להיעלם/להיכנס לקפל

    השבמחק
  14. זה של e.l.f מסקרן אותי ביותר.אבל בינתיים יש לי את השניים של UD אז ככה שאני מכוסה לבינתיים עד שימאס לי מהם.אחלה סקירה, תודה!

    השבמחק
  15. כן, שוב פעם אני, נודניקית מתמיד, אך תהיתי אם יש להשגה במקומות נגישים. בתי ספר לאיפור וקוסמטיקה לא נגישים לי כ'כ להגעה בימים אלה. במשביר אולי? אפריל?
    עוד שאלה שסיקרנה אותי - היכן ניתן להשיג את לקי ESSIE חוץ מבמאדינה מילאנו ? במאדינה אין המון מבחר.

    השבמחק
  16. אם אין לך פתרונות לפריימרים נגישים - כנראה שאנסה את של מאק בהזדמנות ואסתפק בתוצאות ...

    השבמחק
  17. הבולשת- שמחה שאת נהנת!

    אנונימי- ממש לא נודניקית, רק הייתי שמחה לדעת עם מי יש לי את הכבוד. את יכולה להזמין דרך האתר. הוא בהחלט נגיש. אין אותו באפריל/משביר.
    לקים של ESSIE יש באתרים שונים וגם באיביי. לצערי אף פעם לא קניתי בארץ אותם.יש באתר ישראלי זה:
    http://www.drugstore.co.il/Mutag.asp?MutagId=215

    אנונימי- יש פריימר לסמאשבקוס(נמכר באפריל), אני ניסיתי ולא כל כך אהבתי אבל אולי את תאהבי אותו

    השבמחק
  18. בנתיים יש לי את הפריימר של טו פייסד ואני מאוד מרוצה ממנו
    וכרגע פלטת הנייקד של אורבן דיקיי בדרך אליי
    ואיתו מיני פריימר שלהם.
    מקווה לא להתאכזב :]

    וכרגיל, תענוג לקרוא את הבלוג שלך :]

    השבמחק
  19. iefrat

    הייתה לי תחושה של דה זה וו כשקראתי את הפוסט הנ"ל...בינגו - הפוסט של דנרה על פרימייר לעיניים
    http://danrasvault.blogspot.com/2011/05/blog-post.html
    מאז ראיתי אותו אצלה אני בהתכווננות לקנות פרימייר של ע.פ.ר.ה

    את הפרימייר של ביוטיקייר רכשתי 8.9 שקלים - למה לא להתרשם. הנחתי עליו צלליות נצנציות מבריקות בגווני חום עד זהב. החזיק עד הלילה. אף נצנץ לא זז ממקומו. עכשיו אני אחפש לי משהו יותר איכותי. הרעיון נפלא!

    השבמחק
  20. אפרת- לאחרונה כולנו (גם לרותי עלה פוסט לאחרונה) כותבות על פריימרים כי זה מוצר כל כך חיוני ובסיסי באיפור. אני רציתי לנסות כמה שיותר מהם כדי לחלוק איתכם מה טוב ומה לא כל כך מוצלח.
    עד עכשיו לא השתמשת בפריימר עיניים?
    לא התחברתי בכלל לפריימר של ביוטיקייר.

    השבמחק
  21. ורד- את בטוח תהני מנייקד. תודה מותק!

    השבמחק
  22. יותר מכל הפרימיירים האלה, נותר רק להתפעל מכמה שהעיניים שלך מאופרות מדהים!

    השבמחק
  23. PHOTO FASHION PASSION- תודה רבה!

    השבמחק
  24. יופי של סקירה!
    חבל שביוטי קייר נופלים בדברים הקריטיים דווקא - כמו פריימר וליינר ג'ל. גם חבל שעפרה לא נגישים כ"כ לקהל הרחב.
    נראה לי הפריימר של ELF יהיה הקנייה הבאה שלי, תודות לך :)

    השבמחק
  25. ISRAELMAKEUP- שמחה שנהנת. צודקת לגבי עפרה וביוטיקייר. את עפרה את כן יכולה לרכוש דרך אינטרנט. בבקשה, שמחה שעזרתי :)

    השבמחק
  26. ככה את לא מתביישת לעשות לי עוד יותר בלבולים? חחחח
    אני לא יודעת אם אני רוצה את עפרה, UDPP או TFSI
    פשוט לא יודעת!!!!!

    השבמחק
  27. מיטל- ממש לא מתביישת! אני אישית הייתי לוקחת UDPP

    השבמחק
  28. היית הולכת על הרגיל או על ה sin (יש לי חברה שיש לה אותו והיא אומרת שהוא בכלל נראה נורא יפה על העפעף כי הוא כמו מאחד גוון כזה)

    השבמחק
  29. מיטל- רגיל. מעדיפה בסיס בלי גוון/מעט מאוד כמו שיש בגרסה רגילה

    השבמחק
  30. רשמתי! יוזמן שבוע הבא :)
    טנקס!

    השבמחק
  31. את באמת ממליצה על ה- UDPP יותר מעל העפרה? או ה- TFSI?
    למה?

    השבמחק
  32. דנרה- תראי אני לא ניסיתי את פריימר של עפרה ולכן לא יכולה לחוות דעה עליו. אבל כן, אני אוהבת את אורבן יותר מ-TFSI, הוא לא שקוף כמוהו ונותן יותר אחידות לעפעף.אני גם לא אוהבת שטו פייסד נפרד אך רותי ייעצה לי אתמול להעמיד אותו וכך למנוע את זה. את גם רואה שתכלס הם די זהים מבחינת פורמולה. וזה שאורבן יצאו גם בשפופרת זה בכלל שוס. אני מתכוונת לחזור אליו אחרי טו פייסד.

    השבמחק
  33. Too Faced הוא ממש נחמד היה אצלי הרבה זמן אבל עדיפות שלי smashbox

    השבמחק
  34. KSYU STYLE- אז יש לנו טעם בפריימרים מעט שונה כי אני לא סבלתי את פריימר של סמאשבוקס!

    השבמחק
  35. דנרה- תראי אני לא ניסיתי את פריימר של עפרה ולכן לא יכולה לחוות דעה עליו. אבל כן, אני אוהבת את אורבן יותר מ-TFSI, הוא לא שקוף כמוהו ונותן יותר אחידות לעפעף.אני גם לא אוהבת שטו פייסד נפרד אך רותי ייעצה לי אתמול להעמיד אותו וכך למנוע את זה. את גם רואה שתכלס הם די זהים מבחינת פורמולה. וזה שאורבן יצאו גם בשפופרת זה בכלל שוס. אני מתכוונת לחזור אליו אחרי טו פייסד.

    השבמחק
  36. היכן ניתן להשיג מוצרים של עפרה? דרך אגב, שמעתי על הפיינט פוטים של מאק - ושמעתי שהם עובדים מצוין כבסיס. תגובות ?

    השבמחק
  37. אני גם רוצה לקנות פריימר, זה בשלבים חח
    בנתיים אני צריכה למצוא זמן בבוקר להתאפר עם צלליות חח

    השבמחק
  38. סקירה מאלפת :)

    הזמנתי את פלטת הנייקד שבאה עם פריימר מוקטן (אין לי סבלנות לחכות שזה יגיע :-) ) אז אני אוכל להתנסות בו וננסה אחר כך את זה של ELF :)

    השבמחק
  39. איפורית- את מזכירה לי שגם אני ניסיתי מתישהו את הפריימר של גרלן, לפני שידעתי בכלל מה זה והאמת לא אהבתי אותו והוא התייבש די מהר.את מאק לא ניסיתי כי הבנתי מתגובות שהוא לא מוצלח

    אירנה- הוא מעולה!

    אנונימי - כי ככה אני מתאפרת ביום יום. אם את רוצה לבדוק בעצמך, אשמח לשמוע ביקורת

    השבמחק

Talk to me!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails